Juryen sier følgende om vinnerjobben:
– Vinneren denne måneden viser hva som skjer hvis folka på gølvet får bestemme hva man skal si i reklamen, men her er ikke de ansatte invitert inn til endeløse prosessmøter hvor man kommer frem til kjerneverdier, kundeløfter og visjoner. Likevel, eller kanskje nettopp derfor, kommer det tydelig frem hva Right Price Tiles leverer, hva kundene vil ha og at butikkjeden er en usnobbete aktør som bryr seg om nettopp dette. Ikke ulikt hva man kan forvente seg av et godt radiokonsept. Gratulerer!
Det kunne vært fristende å trekke frem dette i den pågående diskusjonen om prosesser og slagord i kommune-Norge, men vi er tross alt bare en skarve Sølvmikkjury og ikke en del av synseratet, så vi lar det ligge.
- Byrå: Både Og Radiobyrå
- Kreativt team: Hans Kristian Heide og Tom Aksel Mathisen
- Prosjektleder: Elisabeth Andonov
- Produksjonsselskap: Både Og Radiobyrå
- Ansvarlig hos kunde: Kim Eriksen og Per Christian Teie