Ved å fokusere på stemningen rundt det å lage mat, skal det nå produseres engasjerede filminnhold som skal inspirere og engasjere forbrukere i alle markeder til å gå i gang med kokkeleringen – og ta del i Jarlsberg®-universet.

Filmene skal brukes i et internasjonalt marked, blant annet i Australia, Storbritannia, USA, Sverige og Canada – og filmene bygger på et et kommunikasjonskonsept skreddersydd for å kunne fungere på tvers av alle markeder.

På bildet: Lars Olav Seim (produsent Sølvsuper), Bjarte Leknes Frøyland (Tine), Andreas Frølich (regissør Sølvsuper), Rikke Dobloug (Tine) og Øystein Haare (produsent Sølvsuper) før møtevirksomhet i “Skyrommet” – på Skyskraper.

Som en internasjonal merkevare ønsker vi å få laget engasjerende innhold som alle våre markeder kan dra nytte av. Disse filmene har et kommunikasjonskonsept som vi er trygge på vil fungere veldig bra på tvers av våre internasjonale markeder. Ved å utelukkende bruke digitale kanaler får vi stor frihet til kreativ utforming samtidig som vi kan spre filmene til forbrukere i alle markeder på en svært kostnadseffektiv måte, sier Bjarte Leknes Frøyland i TINE Eksport.

I hard konkurranse med en rekke byråer både i Norge og i utlandet, var det Sølvsuper som til slutt trakk det lengste strået.

Vi er først og fremst stolte over å bli valgt. Dette bekrefter vår satsning på digital storytelling. Vi gleder oss virkelig til å ta fatt på oppgaven med å lage engasjerende historier – og gjør det med stor ydmykhet, sier produsent i Sølvsuper, Lars Olav Seim.